leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: #BloggerTalk: Kisah dan Lagu
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam guys, BloggerTalk untuk minggu keenam, tajuknya Kisah dan Lagu, mesti setiap orang ada faveret lagu dan kisah yang menarik dan ...
Salam guys,



BloggerTalk untuk minggu keenam, tajuknya Kisah dan Lagu, mesti setiap orang ada faveret lagu dan kisah yang menarik dan unik bagi diri korang kan?


 

Bagi Pjaz tak de maknanye unik tu,hahha. Semua sama aje. Untuk lagu feveret pjaz pilih Lagu Come Home by One Republic ft Bareilles. Sebenarnya tak ada kisah pun di sebalik lagu ni, setiap kali travel mesti dengar lagu ni. Travel jauh-jauh bila amati lagu ni semangat nak balik,,hahhaha.





itu je kisah nya, Kisah dan lagu..simple kan?

zasssss!!

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top