leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Sekadar Fakta atau Auta Bahagian 18
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Fakta atau hari ini ialah: Hanya terdapat 4 buah negara di dunia bermula dengan abjad 'D' iaitu Denmark , D...
Salam readers!!!

Fakta atau hari ini ialah:

:54: Hanya terdapat 4 buah negara di dunia bermula dengan abjad 'D' iaitu Denmark, Dominica, Djibouti dan Republik Dominica.


Kadang-kadang benda sebegini pun jarang kita ambil tahu, ingat kat budak korea yang hafal semua negara serta benua di dunia hanya menerusi you tube. Memang terbaek lah..hehe

Bye2

p/s: Tak sempat nk update banyak, minggu ni kat HDU Medikal..sangat memenatkan -.-


About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. Salam dik.ingat akak lg?nak tnya dik,berminat lg x nk pakai premium beautiful?stok baru smpai.bleh ukur saiz.atau dik nk tgok dlu pon boleh.sms akak 0123471283

    ReplyDelete
  2. Salam dik.ingat akak lg?nak tnya dik,berminat lg x nk pakai premium beautiful?stok baru smpai.bleh ukur saiz.atau dik nk tgok dlu pon boleh.sms akak 0123471283

    ReplyDelete
  3. Blogwalking here...
    cik iena follow your blog..
    follow my blog juga ye(^_~)
    www.ienaeliena.com

    ReplyDelete
  4. samela, tau denmark je. huhu, trok btol

    ReplyDelete

 
Top