leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Gambar Ikan Pari Sedang Melahirkan Anak
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam resders!!! Subhanallah!!,First time tengok gambar-gambar ikan pari nak melahirkan anak... sebelum ni Pjaz tak tahu samada ikan pari...
Salam resders!!!

Subhanallah!!,First time tengok gambar-gambar ikan pari nak melahirkan anak...
sebelum ni Pjaz tak tahu samada ikan pari ni boleh melahirkan anak, ingat kan bertelur je..heheh

Sangat luar biasa, Dan DIA sajalah hanya mampu menjadikan semua ni....
Gambar di dibawah ni boleh menjadikan kita sentiasa mengingati kekuasaan Allah. Secara tak langsung kita dapat memikirkan bagaimana kejadian ikan pari boleh membiak..


Sumber

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. kalau ikan pari bertelur dan menetaskan anak tu nama dia aneh dan pelik.. yang ni biasa jer.. memang ikan pari melahirkan.. macam paus jugak.. biasa pemancing akan biarkan ikan ni terbalik lepasa dinaikan.. kalau anak dia keluar.. anak pari dilepaswkan semula ke laut..

    ReplyDelete
  2. @ahowk orang islam bg mereka yg tahu mmg la tak aneh..tapi yang belum tahu diorang mungkin tak expect ikan pari boleh melahirkan anak..hehe

    ReplyDelete
  3. baru tahu ikan pari melahirkan ank..
    subanallah..

    ReplyDelete
  4. tak prihatin langsung. ikan pari nak bersalin, ko sibuk nak amik gambar. kan mati ikan pari tu.

    ReplyDelete
  5. tak pernah saya tengok nie

    ReplyDelete

 
Top