leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Sekadar Fakta atau Auta Bahagian 14
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Dah lama rasanya tak update entri baru, nasib baik la dapat cuti seminggu boleh la rest sikit, sekarang dah nak masuk bul...
Salam readers!!!

Dah lama rasanya tak update entri baru, nasib baik la dapat cuti seminggu boleh la rest sikit, sekarang dah nak masuk bulan 2 rasa cepat kan. Minggu ni dapat pengalaman baru jaga orang sakit kat homecare,Alhamdulillah rasa bersyukur sangat dapat bantu orang sakit, dah banyak membebel ni..heheheh...

Pjaz nak tanya pendapat korang, korang suka tak orang yang membebel-bebel?? macam mana jenis orang yang suka cakap banyak?? sama tak tu??heheheh~
Macam fakta atau auta pada hari ni lah, jom kita tengok


:98: Apabila seseorang itu bercakap, secara purata 300 titisan air liur akan keluar dalam tempoh seminit iaitu kira-kira 2.5 titisan bagi satu perkataan

Woah!!!macam tak percaya jer..keh3..kalau sekali tertawa terbahak-bahak maunya beribu-ribu liter air liur keluar..hahaha
AWAS!!!! kalau sape2 yang suka membebel dinasihati tutup mulut anda sebelum membebel yer..errrrrrr

Himpunan Fakta atau Auta yang lepas

:88: 1
:88: 2
:88: 3
:88: 4

Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top