leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Sekadar Fakta atau Auta Bahagian 11
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Fakta atau Auta pada hari ini ialah: " Malaysia menduduki tangga ke 17 bagi bilangan pengguna FB paling ramai di...
Salam readers!!!

Fakta atau Auta pada hari ini ialah:


" Malaysia menduduki tangga ke 17 bagi bilangan pengguna FB paling ramai di dunia, hampir 12 juta orang daripada jumlah penduduk di Malaysia "

Mak aii, ramai nye, mesti adik-adik, mak, pakcik, nenek, atok pun ada akaun FB ni, heheh..sekarang ni tak main dah satu akaun FB, sekurang-kurangnya 3 akaun FB, urmmm~nak buat ape banyak-banyak ni....

Korang fikirkanlah...


p/s: ini adalah entri Auto Publish, sori sesangat ye tak sempat nk BW,biaselah sem akhir ni sibuk sikit, 2minggu lagi nk masuk wad dh =]
nanti pjaz melawat korang yer, sayangggggg korang ^_______^

Jangan duk leka sangat main FB tu =]

Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. da jarang on9 fb kot skunk. bosan. hee.

    ReplyDelete
  2. hehe sah2 tu je la keje org msia ni.. hehe bahaya gak ni

    ReplyDelete
  3. hehe sah2 tu je la keje org msia ni.. hehe bahaya gak ni

    ReplyDelete
  4. Hahaha buat fb bnyk2 , yg slalu digunakan yg first akaun juga .

    ReplyDelete
  5. @starzieti skrg mmg bosan, bukak pun untuk ping entri je..

    ReplyDelete
  6. @umie naziera hahahaha~pjaz pun bangga, kalau duk ranking 1 lg hebat kan..heheh

    ReplyDelete
  7. @.: mama lynn :. heheheh~pjaz stuju..skrg bdk2 duk main fb 3 jam sehari..tgk apa benda pun x tau..

    ReplyDelete
  8. @Syamimitu la, x faham la knpe nk buat bnyk2..

    ReplyDelete
  9. Wowww..cantik blog niy.!

    Jom ler singgah kat blog aku:
    http://helmysyamza.blogspot.com/2011/12/parti-ldp-jepun-dan-umnobnsiri-journal.html

    ReplyDelete
  10. on fb sbb nk ping blog je. kbykn hbskn mse kt twitter n blog je :)

    ReplyDelete

 
Top