leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Wayne Rooney Pandai Cakap Melayu
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Jom tengok video ni, Rooney pandai cakap melayu..hahahhha, memang meraban dan lawak giler kentang la kalau dengar...heheh...
Salam readers!!!

Jom tengok video ni, Rooney pandai cakap melayu..hahahhha, memang meraban dan lawak giler kentang la kalau dengar...heheheheh. Antara dialog lucu dalam temuramah Rooney ialah, “JANGAN BUAT MUKA COMEL ye kat SINI”, “kamu pernah rasa air terjun??”, “bahase ni ape awk ckap?” “bahase sains” dan macam-macam lagi.



Semoga video ni boleh ,enceriakan hari anda..

Bye2

# Memang superb lah sape yang alih suara ni....tabik springgg!!!!hahahah

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. haha, sy dah penah tgk video ni dulu, sgt lawak kan..!! haha

    ReplyDelete
  2. saya dah byk kali tengok tapi tak~ jemu pon..hahaha memang lawak xD.

    ReplyDelete
  3. @LynnDamyammg lawak giler, ekspresi muka pun mmg menjadi..heheheh

    ReplyDelete
  4. @Megat Najmuddin mse 1st tgk pun dh klakar, sapa punye keje la ni..ehhehe, tapi bagusss!!!!

    ReplyDelete

 
Top