leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: Sekadar Fakta atau Auta Bahagian 7
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Sekadar Fakta atau Auta pada hari ini ialah : Ikan yu kehilangan gigi lebih dari 6000 batang setiap tahun, dan gigi ...
Salam readers!!!

Sekadar Fakta atau Auta pada hari ini ialah :


:134: Ikan yu kehilangan gigi lebih dari 6000 batang setiap tahun, dan gigi barunya tumbuh dalam masa 24 jam sahaja

Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. baru tau :)
    tapi ikan yu ni tak sakit terseksa sakit gigi ke tym gigi patah tu ekk?? err... haha

    ReplyDelete
  2. macam penah baca pasal benda nehh.
    fakta la kot hehe

    ReplyDelete
  3. ptt la Fishmen Pirates (One Piece) cepat je tumbuh blk giginye.....begitu rupenye....hmm~~

    ReplyDelete
  4. @CikSyazwaniAziz x sakit kot, mungkin skali ngap mangsa, tercabut skali ngan gigi tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. @Mr. Z dan Mis N sebab tu ikan yu suka sangat tu ngap mangsa, hehhehhe..

    ReplyDelete
  6. @@_@
    asal name lain? bukan Arlong ker? haha. Arlong kan manusia ikan jenis Yu, gigi dia bukan kate 24jam tumbuh kalo patah, tapi 24 saat jer..ekeke

    ReplyDelete

 
Top