leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: Bentuk Pasir Dalam Bentuk 3D Pembesaran 110 kali
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Pasir? mempunyai bentuk yang kecil dan mempunyai tekstur yang berbeza. Tapi seorang pengkaji, Gary Greenberg mengkaji p...
Salam readers!!!

Pasir? mempunyai bentuk yang kecil dan mempunyai tekstur yang berbeza. Tapi seorang pengkaji, Gary Greenberg mengkaji pasir dengan lebih mendalam salah satunya dengan menggunakan Teknik Mikroskop Edge 3D(pembesaran 110), Korang tahu tak, setiap satu belahan pasir yang dikaji sangat-sangat menakjubkan dari segi bentuk dan teksturnya, sememangnya cantik =] Ingat masa kecik-kecik, suka sangat main pasir tak tau la pulak cantik macam ni, hehehe.











Cantik kan?

Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. lawanya...xsangka.. :) subhanallah... :)

    ReplyDelete
  3. @CikSyazwaniAziz pertama kali pjaz tengok, upenye pasir pun secantik ni, subhanallah =]

    ReplyDelete
  4. pasir??? huhhu kita nampak warna cekelat je kann

    ReplyDelete
  5. @Fathiah Hamim a'aa kan, siap main-main lagi..heheh, mungkin disebalik pasir tu terdapat seribu rahsia yg kita tak tahu..memang cantik =]

    ReplyDelete
  6. unik ngan cantik ek pasir nie..singgah sini baca entri...

    ReplyDelete
  7. fulamak..

    cube tengok yang ni plk..

    proses kejadian ayam dlm telur.

    http://hijaulembut.blogspot.com/2011/11/proses-kejadian-ayam-dalam-telur.html

    ReplyDelete
  8. pasir ke tu ?

    subhanallh cantiknye . teruja ^^

    ReplyDelete

 
Top