leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Pulau Cantik Milik Michael Schumacher
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Cuba rileks tahan nafas sekejap dan fikir bila nak kaya ni???hehehe, keja pun tak lagi berangan nak kaya, ingat dulu-dul...
Salam readers!!!

Cuba rileks tahan nafas sekejap dan fikir bila nak kaya ni???hehehe, keja pun tak lagi berangan nak kaya, ingat dulu-dulu kalau nak kaya makan la 'ROTI KAYA' banyak-banyak, ada harapan jadi kaya.Petua tak membina lansung last2 boleh dapat diabetes ni makan kaya banyak sangat..hehe Suka sangat tengok artis, ahli sukan ada rumah besar, kereta besar, pulau besar, apa lagi yang besar??? hehe,mengalahkah perdana menteri contohnya Michael Schumacher, ada pulau peribadi sendiri bestkan??

Sebenarnya dalam kalangan kita pun boleh buat pulau sendiri, macam cite Duyung tu, jimat kos, asalkan jadi pulau peribadi mesti syok lah
Cantiknye rumah kat atas pulau tu..ermmmm(dalam mimpi boleh la pergi)hehe
Sape2 yang ada pulau sendiri, nanti ajakla Pjaz skali yer..hehe Bye2




About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top