leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: Padah lacur gadis vietnam
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Pndai buat, pandai la tanggung Kes pemerdagangan manusia ni tak pernah selesai, rakyat malaysia memperdaya sesama rakyat...
Salam readers!!!:face75:

Pndai buat, pandai la tanggung

Kes pemerdagangan manusia ni tak pernah selesai, rakyat malaysia memperdaya sesama rakyat malaysia sendiri, rakyat asing sesama warga asing jugak...kadang2 terfikir diorang tak ada hati perut ke, sanggup buat camtu tapi disebabkan oleh beberapa faktor yang menyumbang mereka berbuar sedemikian mereka hilang pertimbangan, salah satu faktor nya WANG, cuba bgtau sikit benda apa yang tak perlukan wang? Disebabkan duit ni lah semua benda jadi mcm ni,
nak cakap banyak pun tak guna jugak..huhuhu


Sepasang kekasih termasuk wanita warga Vietnam dijatuhi hukuman penjara 10 tahun dan denda RM2,000 oleh Mahkamah Sesyen di sini semalam setelah didapati bersalah terlibat dalam aktiviti pemerdagangan manusia pada 2008. Kong Kok Kyt, 32, dan Lee Vo Tu, 25, warga Vietnam yang hamil lima bulan didakwa memperdaya dua wanita Vietnam untuk melakukan aktiviti pelacuran di sebuah pusat karaoke di Kampung Koh, Sitiawan dari 19 Julai 2008 hingga 23 September 2008.

Berbaloi ke jena jel 10 tahun??

Bye2

Kredit to: Kosmo

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. haiyaa...
    cara mudah nak dapat duit..

    ReplyDelete
  2. @hana urmmmmm..tu la, apabila duit di dipe'raja'kan..hhuhuhu

    ReplyDelete
  3. dia suka masuk penjara k0t.haha..
    gitu la 0rg skarang..smua nak express..duit pun ak express..

    ReplyDelete
  4. @ayu zan mungkin kot...tp 10 tahun tu x cukup tu,duk dlm penjara pun bleh makan free~ble la nk insaf..hehe

    ReplyDelete

 
Top