leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Muzium Arnold Schwarzenegger
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Sape kenal ngan Arnold Schwarzenegger??? Pelakon Terminator tu la, Pjaz minat sangat dengan dia,hehehe, sume lakonan dia...
Salam readers!!!

Sape kenal ngan Arnold Schwarzenegger???
Pelakon Terminator tu la, Pjaz minat sangat dengan dia,hehehe, sume lakonan dia best,
Arnold juga seorang ahli politik tapi sekarang dia dh letak jawatan sebagai Gabenor California, Kirenyer mmg hebat la dia kan??hehe

Ni serba sedikit Pasal Arnold dan Muzium Arnold Schwarzenegger yang dibina di rumah dimana dia tinggal semasa kecil,

:82: Arnold Alois Schwarzenegger
:82: Lebih dikenali sebagai Arnold Schwarzenegger atau 'Arnie'
:82:Seorang pelakon, ahli bina badan, ahli politik
:82: Nama Schwarzenegger bermaksud "pembajak berkulit hitam"
:82: Dilahirkan di Thal, Styria

Penyertaan dalam arena bina badan

:82: Mr Universe sebanyak lima kali
:82: Mr Olympia sebanyak enam kali
:82: Mr world sekali

Patutla skali tgk dia mcm Muscle Man :face16:

Kat bawah ni Muzium Arnold Schwarzenegger:












Apa pendapat korang?hehe
Hebat ke KO?

Bye2

Kredit to : Funzug

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. untunglah ade muzium sendiri..best kot!tahniah kepada beliau..

    ReplyDelete
  2. @Azhafizah[フィザ] sebenarnyaa kita pun ada muzium sendiri..cuba fikir dari bayi sampai skrg dari botol susu, bantal busuk sampai brg kesayangan...boleh buat muzium gak tu...hehehe

    ReplyDelete
  3. @cikpjaz
    hehehe..betul gak tu kan.tapi ntah mane ntah sume tu..jenuh ah nak pikir nak mencari..hehehe

    ReplyDelete
  4. wah mcm real suma nye kan hehe

    ReplyDelete
  5. @Yumida best kan ada muzium sendiri~ ;) kalau la dapat pegi muzium arnold ni, urmmmmm mesti sampai mimpi ni..ngeh3 =)

    ReplyDelete
  6. damn best ada museum sendiri :P

    ReplyDelete
  7. @ken pakat2 la kumpul brg lama nanti boleh buat museum..hehehe

    ReplyDelete

 
Top