leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: The Dipr: Cara Senang Celup Biskut Dalam Susu
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam readers!!! Tadi try la google pasal cara senang nk celup biskut, alih-alih kuar benda alah ni, mmg senang kot nk celup..hahahah Sap...
Salam readers!!!:9:

Tadi try la google pasal cara senang nk celup biskut, alih-alih kuar benda alah ni, mmg senang kot nk celup..hahahah
Sape kat sini suka makan biskut khasnya oreo!! kalau makan oreo tu mesti nk kne ingat step tu, 'Putar, Jilat & Celup' hehe, lebih tradisional sebabnya celup dengan tangan,
kalau nk lebih moden, celup guna sudu x payah susah-susah nk kotorkan tangan kan??

The dipr ni memudahkan kerja-kerja mencelup biskut dan yang paling penting bebas kotoran, kalau korang nak beli pun boleh sila lah ke The Dipr

enjoy!!!

Kalau guna ni kne skip putar & jilat tu,hehehe

Proses mencelup, sebegitu mudah kan??

Pelbagai warna tetapi sama variasi

Pjaz suka yang kaler merah ni

wah, corak cik gajah pun ade, kau hade???hehehe

Corak pak cik rimau pun ada, kalau budak-budak mesti suka ni

Sapa-sapa yang nak beli bolehlah terus ke -----> SINI


Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top