leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: FAKTA MENGENAI MEROKOK
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Pjaz harap korang sume sihat dan lebih ceria di bulan ramadhan... pjaz nk share sikit berkaitan ngan fakta merokok... merokok ...

Salam,

Pjaz harap korang sume sihat dan lebih ceria di bulan ramadhan...
pjaz nk share sikit berkaitan ngan fakta merokok...

merokok dh jd satu trend skrg, lu x merokok lu x rock ah...tu la bait2 ayat yg pjaz dgr..
urmmm...

diorang x fikir implikasi buruk pd mase depan..
sekarang kat fatwa pun dh keluarkan kenyataan yang merokok adalah haram, tapi masih lagi x berubah..

Pjaz mmg ANTI ORANG YANG MEROKOK (maaf yer kalau ayat kasar)
mmg x suke!!!!

Fikir-fikirkanlah...

Bye..

SALAM RAMADHAN KAREEM =)

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. kami xmintak dilahirkan sebagai seorang perokok.. hehehe :)

    ReplyDelete
  2. cuba untuk berenti merokok bulan ni..insyaallah

    ReplyDelete
  3. @taufik Arifin: mmg la sume x nak dilahirkan jd seorang perokok, tapi kita kne kawal diri kita ni...nak ke x nak...heheh =)

    ReplyDelete
  4. Lepak Sini : kami doakan anda berjaya berhenti merokok

    *fatwa dah keluar xkn xmo berenti lg?? sia pahala puasa nnt...

    latest entry Apa Yang BLOGGER PERLU ADA?? [PART 2] & Urban : Camera Paling CANGGIH

    ReplyDelete
  5. i am non smoker.. but kwn ngan smoker.. :)

    ReplyDelete

 
Top