leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: AMAN WAN Vlogger Kreatif, Sempoi habis!!!!
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam.. Pjaz harap korang sihat sejahtera dan dunt be sad oke, hidup mesti ceria selalu.. ^_^ Pjaz nk tnye sape yang kenal AMAN ...
Salam..

Pjaz harap korang sihat sejahtera dan dunt be sad oke, hidup mesti ceria selalu.. ^_^

Pjaz nk tnye sape yang kenal AMAN WAN ni???

sila angkat kaki anda!!hahaha~ nk bagi sposen ni :)
Tadi g bw kat blog Bilatergigithalia, dan tgk sorang Vlogger ni,

mula2 x nak tgk vlog dia,
bila dh tengok memang stailo habis, sempoi giler...hahaha suke2 tgk =)

Part yang paling Pjaz suka tengok Vlog Aman yang Salah faham Ber-chatting dan Parody,
memang sempoi lah..hahaha

Aman pun pandai buat mimik muka...hehe memang kreatif la bro =) thumbs up..

Korang pun kne tengok skali..

Ni diantara Vlog yang Pjaz suka..hehe Mesti tengok!!Sempoi habis... =)

Iklan Gengster





Salah faham ketika berchatting




Nivea For Men





Usikan Pocong (Khas)




Best x tengok!!!hehe

Blog|Twitter| Facebook| Youtube Aman Wan


P/s: Nanti buat la Iklan untuk raya pulak...mesti best kan =)

SALAM RAMADHAN KAREEM =)

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top