leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: Shaheizy Sam menang ABPBH 2010
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Semalam penuh dengan kejutan, Walaupun.................Pjaz tak tengok..hehhe tapi dengar la diorang berteriak gembira sape yang ...
Salam,

Semalam penuh dengan kejutan,
Walaupun.................Pjaz tak tengok..hehhe

tapi dengar la diorang berteriak gembira sape yang menang hehhe
Pjaz ingatkan Lisa Surihani,
Tapi SAM yang menang..
apapun TAHNIAH SAM!!



Keputusan Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2010

  • Bintang Paling Popular – Shaheizy Sam

  • Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat – Datuk Rosnani Jamil

  • Penyanyi Lelaki Popular – Faizal Tahir

  • Penyanyi Wanita Popular – Yuna

  • Pelakon Filem Lelaki Popular – Shaheizy Sam

  • Pelakon Filem Wanita Popular – Lisa Surihani

  • Pelakon TV Lelaki Popular – Remy Ishak

  • Pelakon TV Wanita Popular – Fasha Sandha

  • Penyanyi Berkumpulan/Duo Popular – Sixth Sense

  • Artis Nasyid Popular – Rabbani

  • Artis Komedi Lelaki Popular – Zizan

  • Artis Komedi Wanita Popular – Norkhiriah

  • Artis Baru Lelaki Popular – Shahir

  • Artis Baru Wanita Popular – Ana Raffali

  • Pengacara TV Lelaki Popular – Aznil Nawawi

  • Pengacara TV Wanita Popular – Fara Fauzana

  • Penyampai Radio Lelaki Popular – Faizal Ismail

  • Penyampai Radio Wanita Popular – Fara Fauzana

Tahniah untuk semua =)

Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. kputusan smalam mmg org yg xdsangka2.. best gile sam dpat dua award.. yg pnting shahir and sixth sense dpat.. hehehe.. part usop wheelcha ngn abi hurairah best gile.. xlarat nk gelak.. hehe next year cnfirm jozan ngn usop jd host.. msti gempak.. he3

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  2. rugi pjaz x tgk smlam,huhu
    balik praktikal terus tido..hehehe

    ReplyDelete
  3. @farhana Jafri:tu la, kwn2 pjaz cakap smalm best gle tambah plak ngan 'Usop' tu..heheheh,
    kalau diorang jadi host tahun depan mesti lagi gempak punya...hhehehe =)

    ReplyDelete
  4. kat utube pon xder yg full ABPBH... ms.miera pon x tengok.. dgr org cter jerk..

    ReplyDelete
  5. best gile lah ABPH kali ni..
    lagi best Sam yg menang bintang paling popular..
    mmg dia layak pon..
    hehehe

    ReplyDelete
  6. Wah, Fasha Sandah masih popular lagi...;P

    ReplyDelete
  7. @ Ms Miera: pjaz dh cari dah, x de pun, kalau TV3 buat siaran ulangan, konfem Pjaz tgk...heheh
    RUGIIIIIIIII tak tengok..hhuhu

    ReplyDelete
  8. @Syaz: tu ah..
    pjaz pun minat sam tapi x sangka lak dia menang..
    heheh
    cayalahhhh!!! =)

    ReplyDelete
  9. @SheNn: Pjaz x minat fasha...yang lain OK..heheh

    ReplyDelete
  10. ape2 pun abp kali nei sgt2 best....

    ReplyDelete
  11. @PReDicTor: betul2, pjaz tgk yg soley2 tu pun best walaupun x tgk penuh..ehhee

    ReplyDelete

 
Top