leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Contest : Gambar Desktop Lappy
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam... mcm celap celup plak, skejap ada, sejap x de... arap maklumlah kelmarin pegi kenduri, sampai pg ke ptg.. hahahah wedding k...
Salam...

mcm celap celup plak,
skejap ada, sejap x de...

arap maklumlah kelmarin pegi kenduri,
sampai pg ke ptg..
hahahah

wedding kawan katakan,
amik berkat sikit...heheh

merepek ape ni??
aduii..

terlebih sudah..hehe

dah lama sebernanya cikpuan blog NI ajak pjaz masuk contest ni,

Contest : Gambar Desktop Lappy


Ni cikpuan blog punya gambar dekstop :)

disebabkan time ni musim final
jadi Pjaz hold kan dulu...
Okay. I'll try my best

Ni pjaz punya

*


*


*


cantik tak?heheh

Pjaz nk bagi pendapat,
gambar kat dekstop bagi pengaruh kat korang sume??
hehe..

Pjaz nak bagi sikit pasal gambar dekstop pjaz punya, Pjaz pilih gambar ni cz warna biru muda nampak tenang sangat,
ditambah dengan kartun kat bawah tu,
kalau pjaz nk marah kat orang, tgk gambar ni,
sejuk hati, tak jadi marah..hehehe

kalau korang tengok gadjet2 tu memang nampak berselerak sikit tambah ngan folder tu,
heheh
x pelah, janji hepi tengok gambat dekstop ni..heheh

TARIKH TUTUP:14-05-2011

Masa untuk tag:

http://syrupmasin.blogspot.com/

http://kellypolaris1209.blogspot.com/


bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top