leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: SEOrang pelajar lebih bijak daripada Einstein
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Sape yang rasa dia lebih bijak dari Einstein, sila ANGKAT KAKI anda!!~hehe Korang rasa korang bijak x? pjaz x bijak pun [hahahah]...
Salam,

Sape yang rasa dia lebih bijak dari Einstein,
sila ANGKAT KAKI anda!!~hehe

Korang rasa korang bijak x?
pjaz x bijak pun [hahahah]
kalau x caya pejamkan mata, dan try sentuh keyboard...
rasa x huruf atas tu..hahahha

kalau rasa maknanya anda bijak la,
kalau x,heheheh....faham2 la ye :p

kalau korang nak tahu Purata IQ manusia ialah 100
saintis terkenal, Albert Einstein, Stephen Hawking dan pengasas perisian komputer, Bill Gates memperoleh 160.

wahhhh..hebat sungguh,
dan ada seorang pelajar ni lagi hebat,


Seorang murid perempuan, Victoria Cowie yang baru berusia 11 tahun dikatakan lebih bijak berbanding saintis terkenal seperti Albert Einstein dan Stephen Hawking kerana dia memiliki skor kecerdasan (IQ) mencecah 162, lapor sebuah akhbar semalam.

Kepintaran Cowie diakui selepas dia mendapat skor 162 dalam ujian IQ. sangat2 hebat!!!

Selain meminati mata pelajaran sains dan membuat eksperimen, Cowie juga suka berlakon, menari dan bermain alat muzik.

Ekoran keputusan tersebut, Cowie mengalahkan kepintaran:

Napoleon Bonaparte yang mendapat skor 145,

Setiausaha Negara Amerika Syarikat (AS), Hillary Clinton (140)

Penyanyi terkenal, Madonna (140) dan

Pengarah filem, Quentin Tarantino (160)


Macam mana la nk hebat mcm bdk tu ye?

Pjaz nak try main sudoku pun dah malas nk fikir,inikan pula bdk ni..hebat2..hehehe

Kredit to: Kosmo

Bye2

p/s: Fenomena Supermoon, ape tu?

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top