leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Nama tempat terpanjang di dunia
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Korang ape khabar? dh bbrapa hari pjaz x masukkan entry baru..heheh bukan MALAS tau, x sempat.. balik jer praktikal terus kro...
Salam,

Korang ape khabar?
dh bbrapa hari pjaz x masukkan entry baru..heheh
bukan MALAS tau,
x sempat..
balik jer praktikal terus kroghhhhhhhh(tido la la gamaknye)heheh

Korang pernah x dengar nama paling pelik dan terpanjang di dunia?
skali tengok..wahhhhhh panjang nye,
dua kali tengok, perghhhhhhhhh susah gler nak sebut,
ada makne ke?heheh

Konpius tol

Ni namanya
Korang jgn terkezut yer..hahaha


Taumatawhakatangihangaoauauotameteaturipukakpikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu

Perghhhhhhhh!!! panjang tu..
85 huruf semuanya...
heheh
kalah ada sorang budak kat mana ye, nama panjang gak...
Sabo je la..hehehhe
nak sebut pun berbelit-belit lidah ni..hahahha

Klau korang nk tau ni nama sebuah bukit yg memeiliki ketinggian 305 meter (1000 kaki) tinggi dan terletak berhampiran Porangahau, New Zealand

Selamat mengeja nama bukit tu yer..
heheh

Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. dia sebut camna sebenarnya. pointless je letak nama pnjng2

    ReplyDelete
  2. hahaahha..
    nk sebut pun susah
    membazir je letak panjang2 kan?heheh

    ReplyDelete
  3. berbelit belit lidah nak sebut kan ^_^

    ReplyDelete
  4. hahhaha...
    pjaz nk sebut pun sampai terkeluat air liur..haha
    hampeh...

    ReplyDelete
  5. nie kene gosok lidah dulu... kikis lidah bagi lagi lembut.. harap2 tak berbelit sebut

    ReplyDelete
  6. awt panjang bebenor name..hoho

    ReplyDelete
  7. hehehe...
    x tau la..nk sebut pun susah =)

    ReplyDelete
  8. alamak. tak leh nak sebut laaa. hihi

    ReplyDelete
  9. hahaha
    buat nama anak ni seronok !

    tgk cikgu berbelit2 lidah sebut nama anak murid..kih3

    ReplyDelete
  10. takde jawapan suara rakaman tuan blog ke ?? heheh

    ReplyDelete
  11. @sicomot-comel: kesian plak kat cikgu..x pasl2 berbelit lidah =)

    ReplyDelete
  12. @ Ipai: Tuan belog sakit tekak gara2 duk mengeja nama tempat ni...heheheh

    ReplyDelete
  13. kalau dia nak kawen ni, cam ne lah tok kadi n bakal suami nk menyebut namanye ni.. hahahah

    ReplyDelete
  14. Erk? Kenapa tak genapkan 100 huruf jek? Haha. ;D Tak tahu nak sebut macam mana. =.='

    ReplyDelete
  15. @haneyzatul.amira.amran: heheheh, x ke lenguh tok kadi nak menyebut..hehehe
    tok kadi pun tarik diri..heheh =)

    ReplyDelete
  16. @Arol Mubin: hehehhe..dah abis huruf kot...
    85 huruf tu pun jenuh nak mengejanye...hahah =)

    ReplyDelete

 
Top