leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Ketika Buku-buku teks Berubah Fungsi
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Mse sekolah dulu, korang pernah x dapat buku yang kena conteng atau gambar dalam buku teks tu dah hilang!!! hahhaha Pjaz pernah...
Salam,

Mse sekolah dulu, korang pernah x dapat buku yang kena conteng atau gambar dalam buku teks tu dah hilang!!!
hahhaha

Pjaz pernah dapat buku teks 'sejarah' yg mana gambarnye semua hilang!!
mesti buat folio sejarah ni kan?hahaha
gune yang original gitu,
AMBIK KAU!hahah

diorang ni KREATIF ke PEROSAK?
nak kata tu pun salah, x kata pun salah,hehe

Ce tengok kat bawah ni:



Ni dah macam MJ dah Pjaz tgk..Ishk3




Spiderman pun ader!!!


Ohh Batman, pegang senjata lah plak...hahhaha



Ni nampak cam Ninja Turtle plak, adoii...

K lah,
bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top