leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Ketika Buku-buku teks Berubah Fungsi
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Mse sekolah dulu, korang pernah x dapat buku yang kena conteng atau gambar dalam buku teks tu dah hilang!!! hahhaha Pjaz pernah...
Salam,

Mse sekolah dulu, korang pernah x dapat buku yang kena conteng atau gambar dalam buku teks tu dah hilang!!!
hahhaha

Pjaz pernah dapat buku teks 'sejarah' yg mana gambarnye semua hilang!!
mesti buat folio sejarah ni kan?hahaha
gune yang original gitu,
AMBIK KAU!hahah

diorang ni KREATIF ke PEROSAK?
nak kata tu pun salah, x kata pun salah,hehe

Ce tengok kat bawah ni:



Ni dah macam MJ dah Pjaz tgk..Ishk3




Spiderman pun ader!!!


Ohh Batman, pegang senjata lah plak...hahhaha



Ni nampak cam Ninja Turtle plak, adoii...

K lah,
bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. salam

    haha biar betik..
    sapelaa pandai sgt ni.. adoi!!

    ReplyDelete
  2. hahahha,
    ni la jadinya kalau kreatif x bertempat =)

    ReplyDelete
  3. kreatif gler..niuh baru seronok bila baca buku teks..tade lah nak tdo jew kerja kita..ahahaha..sape brani wat buku anatomy mcm nih??

    ReplyDelete
  4. fakta pon dah x btol....mmg la kena conteng...

    ReplyDelete
  5. @ Mus: hahhaha, tenang jiwa,
    buku anatomy dh cantek sayang plak nak conteng..
    last kuar batman dan superman...
    mmg superb lah..hahah

    ReplyDelete
  6. @ TMN: hahhaa,
    kreatif kan?
    kalau conteng camni alamaknya x baca la apa yang ditulis tu,
    asyik tengok gambo je...

    ReplyDelete
  7. per0sak mmg yer la...
    p kreatif2 gx...
    nmpk real...
    hee..~

    ReplyDelete
  8. sejarah itu menarik!!!!!

    jom wakilkan negeri kelantan untuk join kempen earth hour....

    http://aazzrruull.blogspot.com/2011/03/earth-hour-jom-join-kempen-earth-hour.html

    ReplyDelete
  9. ada dua benda nak komen:

    1. kebodohan teori darwin turut dimuatkan dlm silibus. ini menunjukkan kerosakan sistem pendidikan. merosakkan aqidah!

    2. kreatif oo.. tp kreatif x bertempat. lawak pon ada

    ReplyDelete
  10. ada dua benda nak komen:

    1. kebodohan teori darwin turut dimuatkan dlm silibus. ini menunjukkan kerosakan sistem pendidikan. merosakkan aqidah!

    2. kreatif oo.. tp kreatif x bertempat. lawak pon ada

    ReplyDelete
  11. mak aii , kretip tak bertempat . kehkehkeh :)

    ReplyDelete
  12. pergh,,kreatif tu..haha,spe pelukis nye?nk mntx autograf la..wakakaka

    ReplyDelete
  13. kreatif nye...ade bakat jdi pelukis ni..best gak klau smue buku mcm tu..xdela boring nk bce..hahaha

    ReplyDelete
  14. HAHA
    adeyhh.ade gak ke org cm ni >.<

    ReplyDelete
  15. hahahaha...teringat kat zaman sekolah dulu2..alief macam ni gak...sampai kena bayar berpuluh2 ringgit sbb conteng buku teks.sampai muka tokoh2 sejarah alief lukis misai macam kucing..haaha

    ReplyDelete
  16. hahaha..lawak2...xjumpa plak versi spiderman segala...

    ReplyDelete
  17. hahahahahaaa... patut masuk kelas melukis diorang tu... adeyh

    ReplyDelete
  18. mmg kreatif giler diorang ni,
    pjaz yg dulunya amik art pun x pandai nk lukis cam diorang,
    org lidi pandai ler...hahahah

    ReplyDelete

 
Top