leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Antara pelangi tercantik di dunia
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Korang apa khabar?? Rasenya dh beberapa hari x update... letih tol, skrg ni praktikal kat wad, aduhhhhh sakit kaki =( BW pun ...
Salam,

Korang apa khabar??
Rasenya dh beberapa hari x update...
letih tol, skrg ni praktikal kat wad,
aduhhhhh sakit kaki =(

BW pun x sempat...huhu
nanti pjaz mlwt korang balik yerk....

Sabo je la...hehhe

Korang pernah x tengok pelangi yang cantik?
dari kecik sampai skrg, x pernah lagi tgk pelangi yang tercantik,
yg biase2 adela..heheh

jom tgk pelangi ni...
cantik kan???
Subhanallah....


ENJOY!!!!!












Di New York


Di Melbourne

Pelangi di Jerman, cantik sangat..Subhanallah



Zelenograd Russia

Diambil dari pegunungan andes…


Klah
Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. subhanallah. cantik sgt2 especially yg mula2 tu

    ReplyDelete
  2. mmg cantik sangat..
    kalau blh tgk yang real tu...
    mmg bertuah sangat =)

    ReplyDelete
  3. terbaik lah ....
    BW today....
    hehehehehehhe

    ReplyDelete
  4. masa kecik2..lepas ujan mesti lepak kat laman umah nak tengok pelangi...rasa2 dah lama sungguh Kak Alin tak tengok pelangi ...

    ReplyDelete
  5. mmg cantik sangat,
    skrng ni nk tgk pelangi pun susah....
    mesti best kalau dpt tengok..
    kempunan!!!!!heheh

    ReplyDelete
  6. subhanallah.. mmng cantik sangat.. :)

    jom!! join contest sy

    http://ibnushukran.blogspot.com/2011/03/ibnushukran-time-guess-contest.html :)

    ReplyDelete

 
Top