leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: DEMAM..DEMAM
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Korang sihat ke???, Nak update x sempat nampak gayanye... Test ada lagi x settle yang lain Alhamdulillah, Korang DEMAM tak? ...
Salam,

Korang sihat ke???,
Nak update x sempat nampak gayanye...
Test ada lagi x settle
yang lain Alhamdulillah,

Korang DEMAM tak?
Pjaz sampai sakit kepala ni,
nak makan ubat takut beri effect plak,
nak jumpe doktor takut(hehehe)

cam mana nak buat ni???
esk dh ni...
tolongggg!!!!!

Esk kena bergerak awal ni nanti x sempat plak petang
Korang sempat ke???

Pjaz dah terkena
.
.
.
.

DEMAM PILIHANRAYA KAMPUS NI!!!!
korang ingat pjaz demam ape(hehe)

tak tau nak pipih calon mane satu
semua bagus2 dan manifesto diorang pun boleh tahan gak

sape2 student USM Kampus Kesihatan
Jom buang undi anda esk kat Pusat Mahasiswa,
Jangan undi yang bukan-bukan tau,
hehehe

Pjazz nak tau kat mane ag eh pilihanraya kampus berlansung?
yang Pjaz tau UPSI je...Korang??

Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top