leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: 1st GA Diaumaininaz- Teka teki
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Tengs untuk cik Diaumaininaz kerana promote GA beliau Jom join GA ni sambil2 nak 'memandaikan' diri untuk berpantun (h...
Salam,

Tengs untuk cik Diaumaininaz kerana promote GA beliau

Jom join GA ni sambil2 nak 'memandaikan' diri untuk berpantun (heheh)


Syarat2 boleh di KLIK sini

Soalan berupa pantun :

Cedok Kuah Gulai Nangka,
Cedok Dari Dalam Mangkuk,
Anda Bertuah Tidak Kusangka..
Teka Binatang Banyak Kaki Badannya Bongkok.

Pjaz x pandai nak berpantun ni,
kalau salah tolong maafkan kan yer(hehe)


Gulai nangka dimakan dengan seleranya,
sambil berehat di tepi bendang,
kalau nak apa binatang nya,
tentulah jawapan pjaz udang,

heheh
'UDANG'

Betul ke eh?
dengan byak kakinye dan bongkok plak tu,
rasenye dah betul kot..hehe

bye2
Pjaz nak tag 4 orang

tata..titi..tututu :)

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. salam tq2 join..tapi tak nampak pon sapa kena tag...heeee.

    ReplyDelete
  2. welcome,
    tapi pjaz tag diorang secara spontan la kak x sempat nak list nama

    ok ke?

    ReplyDelete
  3. ye ke?
    hehhee,
    ulat gonggok kan jalan straight..hahah

    ReplyDelete
  4. salam singgah, jawapan GA akan diumumkan lewat ptg ini, sila semak ye...thnks join 1st GA dinaz.

    ReplyDelete

 
Top