leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: Siput Ohh Siput
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam entri kali ni berkaitan ngan siput , hahhaha Si A tanye knpe siput? Pjaz : LEMBAB (nak lawan pun sadiss) hahahah samalah kat ...
Salam

entri kali ni berkaitan ngan siput,
hahhaha

Si A tanye knpe siput?
Pjaz : LEMBAB(nak lawan pun sadiss) hahahah






samalah kat sini TENET LEMBAB[nak bw pun x leh]
uhuhuhu
bengang!!


p/s:sape2 yang dtg sini, nanti tenet laju cam 'Ferrari' pjaz bw balik kat blog korang ye..
hehhe

Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. Sama gak, kalau tenet lembap malas giler nak bw...

    salam kenal, baru disini.

    ReplyDelete
  2. @yuyu: tu la,kalau cepat ok gak,
    kalau lambat, nak surf tenet pun dah panas hati dah..hehe

    ReplyDelete
  3. @firdaus: ye la,
    cuma nk buat perbandingan je..hehe

    ReplyDelete
  4. hehe. sabar jela ek. na wt cmne ;p

    ReplyDelete
  5. hhaha sabau jea laaa, beli berokband

    ReplyDelete
  6. @encik tikus: dh gune berukband la ni,hehhee
    kalau steamyx mmg bagus,
    tapi kena guna kat umah,
    kat hostel gk gune beruk bandjelH :)

    ReplyDelete

 
Top