leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Mau mati x?
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, mlm ni nak post entry pasal KEMATIAN , serammm plak kan?? heheeh sebenarnya * * * * * nak interprem untuk esok,heheeh ...
Salam,

mlm ni nak post entry pasal KEMATIAN,
serammm plak kan??heheeh

sebenarnya

*

*

*

*

*

nak interprem untuk esok,heheeh

' BENGKEL KURSUS JENAZAH USM '

seram jgk nak masuk bengkel ni..hhehe
harap dapat pengalaman baru esok, Insyaallah

sambil2 tu dengar nasyid selimut putih,
Ingat mati itu adalah perlu..





p/s: nak tujukan jgk untuk 'seseorang' yang menipu dan memperbodohkan kami, kalau dia tak takut dengan kami, takutlah dengan ALLAH.

Bye2


About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. hehe...selamat berbengkelll..

    urm...yang penipu tu biar p la...nntie kalau x insaf gak...mmg nak kena lah tu...huhu

    ReplyDelete
  2. @fatin sakura:tq
    tu la,harap2 dapat blsn yang setimpal

    ReplyDelete
  3. gud luck!
    btw, ade ke yg berani volunteer jadi mayat nanti?

    ReplyDelete
  4. gd luck ya..sy pun pernah ikuti program ni

    ReplyDelete
  5. @dark half: mesti la ade,hehehe :)

    @syfiq rosli: tengs,mmg best td kursus ni, ustaz yang bagi penerangan pun mmg best :)

    @wan gerrad: ^_^

    ReplyDelete
  6. all the best untuk esk..
    pengalaman yang berguna..

    ReplyDelete
  7. best nye. dpt pglaman baru kan nnti

    ReplyDelete
  8. ohoo.. best.. ilmu baru+pengalaman tu.. saya kt sekola dulu xsmpat sbb kene juin kem lain..

    ReplyDelete
  9. best tuh....moga leh buat entry lepas tu kan ..

    ReplyDelete
  10. betul2,
    satu pengalaman yang sangat menarik ;)

    ReplyDelete

 
Top