leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Jadi gundikkk???
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, mesti korang tertanya-tanya, apesal la plak budak ni buat segmen GUNDIK.. heheheh sekarang ni musim dia kot.. tapi jangan fikir l...
Salam,

mesti korang tertanya-tanya,
apesal la plak budak ni buat segmen GUNDIK..
heheheh

sekarang ni musim dia kot..
tapi jangan fikir lain,
hehehehe

jom klik ke bawah cket
.

.

.

.
cakkkkkkkk!!
ini dia

' Beauty's rival in the palace'

sape yang minat tekan 'LIKE' heheh
nak suh angkat tgn pjaz x nampak..hahah

Kaitan nye adelah, skrg ni sume student duk ketagih cite ni,
pjaz pun same gak,
baru je tgk beberapa episod terus terpikat [ahaksssssssssssss]

Skrg ni sparuh dari geng 10 Train's buat hieraki keluarga Er,hahha
pelik tapi benar,

pjaz pun tambah Er kat blkg nama untuk fb,
hehehe

Pjaz jadi 'Dayang' jer

Mekti jadi Maharaja,hahhaa

mesti ade gundik nye kan??
hahhah
yang tu rahsia (jgn marah ye)

ni plak trailer cite tu



k lah,
sori ye kalau ade terguris hati [untuk 10 trainz]hehe

bye2

p/s: pjaz menang contest salah satu iklan nuffang
Mood [sangat2 hepi]

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top