leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: Jadi gundikkk???
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam, mesti korang tertanya-tanya, apesal la plak budak ni buat segmen GUNDIK.. heheheh sekarang ni musim dia kot.. tapi jangan fikir l...
Salam,

mesti korang tertanya-tanya,
apesal la plak budak ni buat segmen GUNDIK..
heheheh

sekarang ni musim dia kot..
tapi jangan fikir lain,
hehehehe

jom klik ke bawah cket
.

.

.

.
cakkkkkkkk!!
ini dia

' Beauty's rival in the palace'

sape yang minat tekan 'LIKE' heheh
nak suh angkat tgn pjaz x nampak..hahah

Kaitan nye adelah, skrg ni sume student duk ketagih cite ni,
pjaz pun same gak,
baru je tgk beberapa episod terus terpikat [ahaksssssssssssss]

Skrg ni sparuh dari geng 10 Train's buat hieraki keluarga Er,hahha
pelik tapi benar,

pjaz pun tambah Er kat blkg nama untuk fb,
hehehe

Pjaz jadi 'Dayang' jer

Mekti jadi Maharaja,hahhaa

mesti ade gundik nye kan??
hahhah
yang tu rahsia (jgn marah ye)

ni plak trailer cite tu



k lah,
sori ye kalau ade terguris hati [untuk 10 trainz]hehe

bye2

p/s: pjaz menang contest salah satu iklan nuffang
Mood [sangat2 hepi]

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. @kadang2 bast jugak tgk cite cina :)

    ReplyDelete
  2. erm kat mana tengok cerita nih ? haaa ayat tk boleh blah..

    ReplyDelete
  3. @puan bee:hehehehe,
    tgk kat tv2
    asenye isnin hingga khamis kul 6ptg :)

    ReplyDelete
  4. best gila cite ni. sumpah ! tapi dah lama tak tengok. wuu wuu sedih :(

    ReplyDelete
  5. @mok ciip anyss:hehehe,mmg pun,
    bestt sangat :)

    ReplyDelete
  6. seryesly. sy suka citer ni sy suka pompuan tu belakon. drpada dulu lg ar.
    ! dulu citer cina kol 6 pling suka tgk..huhu.

    btw.jalan jalan kat sini.hee~

    ReplyDelete

 
Top