leaderboard2 denaihati Banner



Navi

Tuesday, September 14, 2010

UFO main mercun!!!!

Tuesday, September 14, 2010,9:29 PM
Salam..

mesti tertanya-tanya kan?
knpe tajuk entry ni UFO maen mercun..hahhaa
kalau nak tahu kena baca abis dulu..

Pjaz nak kongsikan sikit gambar mse hari raya,
walaupun terlewat nak masukkan,
still MOOD RAYA..
hehe
sebenarnya malas jugak nak masukkan gambar,
sekeping pun dah cukup,
asalkan ada..
.
.
.
.chanteek x?

hehe bersama spupu spapat,
ni pun ramai lg x de,

tok wan pun x de..
kalau sume amik, x muatla gambar ni..hahha =)


Ni la yang dikatakan UFO main mercun..
hahahha
sebenarnya adik pjaz maen mercun gasing,
ala-ala macam kapal UFO..hahah jadi anda sume
TERTIPU la ni..

jgn marah ye,

.
.
.
.
gurau senda raya katakan..hahha

Bye2
p/s: Minggu dpn dah stat kuliah,minggu depan satu lagi da start PRAKTIKUM KAT WAD..huhu

Dapat BE Pertama

,8:42 AM

Salam..
Dari semalam lagi Pjaz perasan,
kenapa la iklan yang tergedik-gedik tu sentiasa ada,
macam x nak tinggalkan blog pjaz je..
hahahah rupenye
.
.
.

.
Pjaz dapat BE pertama dari Nuffnang,
terima kasih setelah bertungkus lumus beberapa bulan ni baru dapat BE pertama,
Thanks for Nuffnang dan jugak pembaca yg sudi dtg sini.
hehe


Bye2