leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: UFO main mercun!!!!
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam.. mesti tertanya-tanya kan? knpe tajuk entry ni UFO maen mercun ..hahhaa kalau nak tahu kena baca abis dulu.. Pjaz nak kongsika...
Salam..

mesti tertanya-tanya kan?
knpe tajuk entry ni UFO maen mercun..hahhaa
kalau nak tahu kena baca abis dulu..

Pjaz nak kongsikan sikit gambar mse hari raya,
walaupun terlewat nak masukkan,
still MOOD RAYA..
hehe
sebenarnya malas jugak nak masukkan gambar,
sekeping pun dah cukup,
asalkan ada..
.
.
.
.chanteek x?

hehe bersama spupu spapat,
ni pun ramai lg x de,

tok wan pun x de..
kalau sume amik, x muatla gambar ni..hahha =)


Ni la yang dikatakan UFO main mercun..
hahahha
sebenarnya adik pjaz maen mercun gasing,
ala-ala macam kapal UFO..hahah jadi anda sume
TERTIPU la ni..

jgn marah ye,

.
.
.
.
gurau senda raya katakan..hahha

Bye2
p/s: Minggu dpn dah stat kuliah,minggu depan satu lagi da start PRAKTIKUM KAT WAD..huhu

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. ufo ka?? hahah.. adess.. macam2 la ko nih pjaz... suspen ja..ape2 pon cantek gambar family tu~

    ReplyDelete
  2. hahha,
    biasela cik gayah...
    buat suspen sikit..hehehe

    ReplyDelete
  3. ufo men mercu ke mercu tu mcm ufo??haha..btw ada lg ek 'bedil gasing' skang ni eh? =)

    ReplyDelete
  4. hahhaha,
    sme je tu.. :)
    saje nak buat suspen...hahha

    ado lg la...
    nak maen jugk ke?hahha
    JOM!!~ ;)

    ReplyDelete
  5. ek eleh,
    takuutt??
    padahal mesti dia gomo kuat maen bedil kan?
    hahaha
    ;)

    ReplyDelete

 
Top