leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Rasionalkah kita persenda zikir?
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Dalam dua hari ni x sempat nak bw, semalam baru je abis test bio dan titas, nk jadi blogger tegar tapi x tegar sangat la ni,kne s...
Salam,
Dalam dua hari ni x sempat nak bw,
semalam baru je abis test bio dan titas,
nk jadi blogger tegar tapi x tegar sangat la ni,kne study lu..baru blh blogging,
hehehe

Tadi Pjaz tgk dalam FB,
adala saem Pjaz share kan video,
Masyaallah...
macam tak percaya....
betul ke diorang orang melayu, islam dan bertudung?
Pjaz x salahkan sape2 tapi nampak sangat diorang mempersendakan zikir,
jangan la buat camtu...

Kalau kita tengok dari sudut perspektif agama,
contoh Pjaz bagi agama lain,
diorang ada hina agama diorang jugak ke?
Rasional diorang?

Tapi kenapa mereka yang pandai 'berzikir' ni terlebih-lebih pulak?
adakah salah diorang?
ibu bapa diorang?
atau didikan agama mereka kurang?

Sungguh menyedihkan...
kalau sorang buat camni, nanti tengoklah,
mesti ada pulak...
huhu..
mencemarkan nama baik pelajar je...



Fikir-fikirkanlah...
Harap raya nanti diorang akan insaf la kot..

K lah,
salam, Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top