leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Juadah sepanjang ramadhan
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
S alam, Pjaz rasa tak terlewat untuk mengucapkan Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak Diharapkan puasa tahun ini memberi sinar baru k...
Salam,


Pjaz rasa tak terlewat untuk mengucapkan Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak
Diharapkan puasa tahun ini memberi sinar baru kepada kita semua
Insyaallah

Hari ni pjaz nak masukkan pasal juadah untuk berbuka puasa serta juadah unik yang terdapat di kelantan hehehe,
mesti unik lah punye,Petang2 camni ramai la yang berpusu-pusu nak g pasar ramadhan,
Pjaz sempat g pasar ramadhan mase hari pertama puasa,aishhhhhh..ramainye orang, nak beli makanan pun susah,

dahla petang,lapar,hehehesabar..sabar...sabar..
nafsu je tu...syaitan dah kne ikat dah..kui3 :)
Antara makanan yang paling best bagi Pjaz sepanjang bulan Ramadhan
Roti jala, i like, heheOh,tomyam ku...slruppppdan akhir sekali,...
Air kelapa (sejuk nye tekak kalau minum)[Awas!! kawal nafsu makan anda ye..heeheh )
KUIH TRADISIONAL KELANTAN



Dan banyak lagi....
heheh

Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top