leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Entri x de tajuk
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, hari ni genap seminggu kita puasa, cepat bukan? pejam .. celik .. pejam .. celik dah seminngu, sekarang dah hitung raya plak..h...
Salam,

hari ni genap seminggu kita puasa,
cepat bukan?
pejam..celik..pejam..celik dah seminngu,
sekarang dah hitung raya plak..hehee

Dalam bulan puasa ni,
banyak sangat mencabar diri pjaz..
yang pertama assignmnt,
yang kedua, time management..
huh!!~sangat memenatkan,

Alhamdulillah,
hari ni last PBL a.k.a Problem Based Learning Tutorial
Kumpulan 1 jugak jadi sasaran untuk last persentation ni,
hehehe
Credit to kak cikim,
cayalah,terer interpret ECG, dan untk ahli-ahli yang lain
tahniah jugak,
hehehe :)

Esok, sambutan berbuka puasa
Khamis~ Test
minngu depan~ persentation TITAS (cepatnyer)
minggu dpan jgk~ persentation Med surg (Takutnyer dhla grup terakhir.heheh :)

Untuk esok merupakan majlis terbesar kami dalam program,
iaitu Majlis Berbuka Puasa 2010
bersama Dekan, Pengajar, senior serta junior,
Majlis tu akan berlansung kat Dewan Utama,
x sabar asenye
Kredit to Pengarah Projek dan exco-exco serta Ajk yang lain

Ptg tadi pun pjaz serta kwan2 yang laen pergi susun meja,
fuh!!~
penat.......
sampai x terkata,
nasib baik kat dalam dewan tu aircom
kalau x, mandi peluhlah kami..hehehe

Ape lagi ye..hehe
Insyaallah, pjaz nak masukkan sikit gambar utnuk majlis esok,
x lah bnyak sagt sekadar ada pun dah cukupp.
hehe

k lah,
byeee

Selamat berpuasa dan bersahur ye ;)

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top