leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Award
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, hari ni sesi mempublish award...hehehe tengs untuk mereka kasi award ni.. cayam mereka walaupun hanya kenal melalui alam maya..he...
Salam,

hari ni sesi mempublish award...hehehe
tengs untuk mereka kasi award ni..
cayam mereka walaupun hanya kenal melalui alam maya..heheh
1st award datang dari Mia..
thanks ye,
Award ni Sempena Menyambut Kemerdekaan yang ke-53
MERDEKA!!~
Cantikkan?
Mesti la cantekkk =)
------------------------------------------------------------
2nd Award plak datang drp...jeng-jeng
.
.
.
.
Thanks untuk Lisa
sape nak belum terjah blog lisa, jom!!~ape tunggu lagi
hehehe...cz bagi Award untuk semua follower,
bagus la Lisa ni,
nanti Pjaz pun nk buat award jugak..
tapi sekarang x sempat..
apepun thanks LISA..
--------------------------------------------------
3rd award diberi oleh Nawnaj..
Cantik kan?Sayam kamu!!~ :D
yakkk..
ade soalan pulak..
jom tgk soalan..

1.apa yang bermain di fikiran skarang ni?

Nak makan Pasta yang mama buat, :(

2.apakah nama samaran aku?


-Pjaz
-Fizah
-Cik kudo0(heheh)

3.berikan 3 orang yang anda sayang

-Abah
-Mama
-Adik
-Geng Train 10(geng kat USM)hehe :)

4.panggilan aku untuk si dia


-Not yet

5.hadiah yang u all impikan dari seseorang yang istimewa.


- ape ye?hehehe

6.blog mane yang anda suke visit.


semua..
sape visit sy, sy balas.. ^_^


7.tagkan 15 blogger.

ramai nye..
Pjaz tag kan untuk Lima org je ye..hehehe

http://handonfeet.blogspot.com
http://bluepinkiey.blogspot.com/
http://dalamnafascinta.blogspot.com/
http://syafasyafo.blogspot.com/
http://haziqz.blogspot.com/

k lah, bye2
salam =)

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top