leaderboard2 denaihati Banner



 

Unknown Unknown Author
Title: Adakah aku boros???
Author: Unknown
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Semalam sempat la jugak menjengah kat Parkson untuk bli kelengkapan Hari Raya, hajat nak beli saat akhir, memandangkan jalam sema...
Salam,

Semalam sempat la jugak menjengah kat Parkson untuk bli kelengkapan Hari Raya,
hajat nak beli saat akhir,
memandangkan jalam semakin SESAK dah skrg ni..
baik beli awal2..

Semalam Pjaz beli tudung dan kasut..hehee
nampak sikit je kan,
tapi dh dekat 200 hinggit dah abis,
Boros ke???
macam kasut,biasenye beli jenama polo..
bukan untuk menunjuk tau, tapi untuk keselesaan daan tahan lama tau..huhu
Tapi kaunter Polo x cantek la ksut dia,
mesti x UPDATE ni..
dahla tu, pekerja dia pun x mesra alam..
aishhhhh..
x mengutamakan pelanggan,

Then,
Baik g kat kaunter LARRIE
nmpak cantekk,
same je ngan Polo dan Crocodile
tapi harga pun pun cantik jugak..heheh
dah berkenan amik jelah..hehehe :)

p/s:belilah mengikut keperluan dan keselesaan anda, yang penting PUAS HATI

K lah
Bye2

About Author

Advertisement

Post a Comment

  1. this is what we call keinginan. hahahha

    ReplyDelete
  2. heheheh,
    keinginan yang mesti dipenuhi :)

    ReplyDelete
  3. belilah ikut keperluan, keselesaan, n kemampuan... he3 ^_^

    ReplyDelete

 
Top