leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Apabila kedai che din dilanda gempa bumi♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, hari pertama kuliah, Alhamdulillah, sume berjalan dgn lancar :) Tapi mesti kamu tanya apa kaitan ngan gempa bumi kan?hehe ni gem...
Salam,
hari pertama kuliah,
Alhamdulillah, sume berjalan dgn lancar :)

Tapi mesti kamu tanya apa kaitan ngan gempa bumi kan?hehe
ni gempa bumi skala ritchernya x terkira gegarannya,hehehe

Tengahari tadi lepas kuliah,
Pjaz ngan kwn2 g kedai che din sambil tunggu cik za g pejabat akademik,
kami pun meroyan la kat situ..haahha
sambil borak2 dengan semangat tanpa ketahui akan berlaku lepas tu,

Sambil tunggu cik za, kami borak dkt ngan meja, berhadapan dgn kedai che din,
dengan kesungguhan gaya ketika berborak, tie pun duduk la kat atas meja, nampak dari luaran sgt kukuh, tapi sari sudut dalaman sape yang tahu,hehe

Pjaz ngan kak ckim dah warning jgn dk goyang2 kan sgat meja tu, nanti patah kang,
hehe,MyEm0.Com
mse tu maen ckp je la..

Saat yang di tunggu-tunggu,
mungkin mc tie ni obses ngan meja kot, dia goyang2kan meja tu,
x sampat 10 minit dia dk kat ats meja tu,
Dummmmmmmmmmm!!~
terkejut beruk kami dibuatnya,
sampai mak cik cleaner melatah cz tgk gelagat mc tie terpelanting jatuh dari meja,
kaki meja tu patah..hahahaMyEm0.Com
cmne la patah, kaki meja yg besi pn bley patah..ganas!!~Hahah

Kaku dan speechless tgk mc tie jatuh,
sampai che din dan pekerja serta senior laen terkejut..hahah
malu gilerMyEm0.Com..
kata makcik cleaner tu 'Adik gak tulum gak saem hk jatuh tu'
masalahnya x blh nak tulum,
terkejutMyEm0.Com dan terpegun..hahaha
mmg lawak dan malu la,
sampai kami balik kt ostel pn,
senyum sorang2,cz mmg lucu la td, nasib baek saksi yg tgk x ramai..hahaMyEm0.Com

Kata mc tie, dia dh trauma nak g situ..hahahMyEm0.Com
buat la lagi,haha

urmm, harap esk lebih baik dari tadi..
Insyaallah

Bye2MyEm0.Com

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top