leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Bercuti ngan tawan2 ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam.. Semalam ana (fizah a.k.a Pjaz,) Thah dan Chah g umah Najua a.k.a Ju, sempena menerima berita gembira yang dia dapat tawaran masuk ...
Salam..

Semalam ana (fizah a.k.a Pjaz,) Thah dan Chah g umah Najua a.k.a Ju, sempena menerima berita gembira yang dia dapat tawaran masuk ke USIM, Nilai N9,

X lupa jgk untuk kwn2 lama kat Maahad Pengajian Islam yang amik Exam STAM dan dapat msk U

Tahniah ye..

Ju bgtau, Masturah, Rasyida, Raja Aishah dapat gak USIM

Gong Xi..
Semasa2 kami berbual, Ju ajak g Kedah kat umah kakak dia, then dia tnye kitaorang
n p ke x?
hehee

Jawapannya:
- Nak la pergi sblm semester baru bermula, Oyeahhhhhhhh

Knfemnye kami jd pergi..
Harapnye perjalanan kami berjalan dgn lancar
Kata ju kami 5 org akan naek bas..hehe, x lah lenguh sgt..dan bkn camni ye..AWAS!!~..haha
Insyaallah,

Thanks jgk untuk Ju, cz ajak jgk..hehe
Thah, Chah dan ana pun dah x sabor ni..

Tapi sayangnya..ari rabu ni terpaksa pontang klaz mandarin cz Ju ckp nak pegi Selasa malam,
x bgatau Aisan lg cz malam ni kls dibatalkan..hehe
ruginya, tp x pelah skali skala..
hehe

Hope rabu ni x blaja byk ye..hehe

K lah,Bye2
Salam



About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top