leaderboard2 denaihati Banner



 

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Wah, da dpt jadual kuliah 10/11
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, tadi ana pergi cek kat Laman USM sambil2 nak tau perkembangan semasa sebelum bukak sem baru 2010/2011 Tiba-tiba Jadual untuk PP...
Wah, da dpt jadual kuliah 10/11
Wah, da dpt jadual kuliah 10/11

Salam, tadi ana pergi cek kat Laman USM sambil2 nak tau perkembangan semasa sebelum bukak sem baru 2010/2011 Tiba-tiba Jadual untuk PP...

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ "Lensa Buruk, The Contest" ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, tadi ana pergi terjah blog2 yang cantik sambil manafaatkan info diorang dan terjumpa la contest ni kat blog TiAne , tuan punya C...
♥ "Lensa Buruk, The Contest" ♥
♥ "Lensa Buruk, The Contest" ♥

Salam, tadi ana pergi terjah blog2 yang cantik sambil manafaatkan info diorang dan terjumpa la contest ni kat blog TiAne , tuan punya C...

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Award Time ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Thanx ye Mok ciip Anyss,hehe =) Ni cayam ni,hehe Award dari Anyss Xie Xie Dah dapat tu, kna jawab la pulak soalan, zazz...
♥ Award Time  ♥
♥ Award Time ♥

Salam, Thanx ye Mok ciip Anyss,hehe =) Ni cayam ni,hehe Award dari Anyss Xie Xie Dah dapat tu, kna jawab la pulak soalan, zazz...

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Japan VS Paraguay ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Malam ni Pasukan Jepun & Paraguay akan berentap untk mendapat tempat di pusingan seterusnya , Ganbatte!!~ =) ...
♥ Japan VS Paraguay ♥
♥ Japan VS Paraguay ♥

Salam, Malam ni Pasukan Jepun & Paraguay akan berentap untk mendapat tempat di pusingan seterusnya , Ganbatte!!~ =) ...

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Happy Family Giveaway ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam Pg2 lagi ana dah menjelajah sane sini,hehe sambil cari info2 yang berguna, dan ternampakla satu giveaway kat blog Arol,hehe apel...
♥ Happy Family Giveaway ♥
♥ Happy Family Giveaway ♥

Salam Pg2 lagi ana dah menjelajah sane sini,hehe sambil cari info2 yang berguna, dan ternampakla satu giveaway kat blog Arol,hehe apel...

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Award ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, hari ni Pjaz dapat award dari Cik Lisa cz jadi Follower yang ke 100 Thanx ye Lisa.. Jom tgk ape yang Lisa bagi :) Award yang ...
♥ Award ♥
♥ Award ♥

Salam, hari ni Pjaz dapat award dari Cik Lisa cz jadi Follower yang ke 100 Thanx ye Lisa.. Jom tgk ape yang Lisa bagi :) Award yang ...

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Jawab tag dari Ann ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, Ann telah menge'tag' pjaz urmm, panjang nye kne jawab..haha pjaz try usahakan,hehe, 1. Adakah anda rasa anda HOT ? u...
♥ Jawab tag dari  Ann ♥
♥ Jawab tag dari Ann ♥

Salam, Ann telah menge'tag' pjaz urmm, panjang nye kne jawab..haha pjaz try usahakan,hehe, 1. Adakah anda rasa anda HOT ? u...

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Happy Birthday Maya ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam.. sori lewat sikit nak wish kat Kak Maya Mase terjengah-jengah kat blog org laen..hehe nampak la satu contest, juz wish her bir...
♥ Happy Birthday Maya ♥
♥ Happy Birthday Maya ♥

Salam.. sori lewat sikit nak wish kat Kak Maya Mase terjengah-jengah kat blog org laen..hehe nampak la satu contest, juz wish her bir...

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Wali Band - Cari Jodoh versi English ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Kita layan dulu ;)
♥ Wali Band - Cari Jodoh versi English ♥
♥ Wali Band - Cari Jodoh versi English ♥

Kita layan dulu ;)

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Sihir Piala Dunia 2010
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam, ni artikel yang ana ambik dari kwn ana, cz skrg kan musim bola..hehe tapi ada yang blh beri manafaat dan x kurang juga boleh memb...
Sihir Piala Dunia 2010
Sihir Piala Dunia 2010

Salam, ni artikel yang ana ambik dari kwn ana, cz skrg kan musim bola..hehe tapi ada yang blh beri manafaat dan x kurang juga boleh memb...

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: Lethiss
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
salam.. Baru je balik.. hehehe.. letih glerr... no enrty baru stakat ni ye,,hehe K lah, salam tito puas2 .. hahaha
Lethiss
Lethiss

salam.. Baru je balik.. hehehe.. letih glerr... no enrty baru stakat ni ye,,hehe K lah, salam tito puas2 .. hahaha

Baca Selanjutnya>>

cik pjaz cik pjaz Author
Title: ♥ Bye2 ♥
Author: cik pjaz
Rating 5 of 5 Des:
Salam.. Malam ni ana serta teman yang yang laen akan berangkat ke Kedah..hehe Harap perjalanan kami berjalan dgn lancar, Insyaallah Sum...
♥ Bye2 ♥
♥ Bye2 ♥

Salam.. Malam ni ana serta teman yang yang laen akan berangkat ke Kedah..hehe Harap perjalanan kami berjalan dgn lancar, Insyaallah Sum...

Baca Selanjutnya>>